Incase en Livis

Als specialist op het gebied van EHBO & BHV-trainingen maakte Incase, na de fusie met Livis, een ongekende groei door. Hierdoor moest men ook op zoek naar een nieuwe systeembeheerder. Directeur Lodewijk Wever vertelt hoe men bij SoftTech terechtkwam. 

Geen nood, met de EHBO en BHV-trainingen
van Incase en Livis

Incase is Nederlands grootste opleider voor EHBO en BHV voor mensen die werken met kinderen. Incase traint Incompany met gespecialiseerde, erkende instructeurs, maar ook via open inschrijvingen, op eigen locaties of bij de klant. De opleidingen worden aangeboden volgens het principe van blended learning: thuis de theorie leren via e-learning en daarna de opgedane kennis in de praktijk oefenen.

Lodewijk van Incase en Livis
Logo van SoftTech
Wat is precies jullie corebusiness?
Logo van Incase en Livis

Het ontwikkelen en uitvoeren van high-end veiligheidstrainingen, e-learning only óf blended trainingen (online mét praktijk). Ons doel is om alle Nederlanders zo goed mogelijk op te leiden in EHBO en het handelen bij calamiteiten, dit doen we met zo’n 100 mensen op 200 locaties. Onder het label Incase geven wij b2b trainingen die gericht zijn op mensen die werken met kinderen en onder de noemer Livis voor zowel kinderen als volwassenen, voor consumenten en b2b.

Logo van SoftTech
Waar waren jullie naar op zoek toen jullie bij SoftTech terechtkwamen?
Logo van Incase en Livis

Wij werkten met een prima partij in de beginfase van het bedrijf, toen wij nog kleinschalig opereerden. Maar gaandeweg moesten wij meer automatiseren en merkten dat onze partner niet in staat was om mee te groeien. Bij Livis werkte iemand die positieve ervaring had met SoftTech en met hen zijn wij dan ook gaan praten. De grondigheid van de vragen in het kennismakingsgesprek vond ik erg bijzonder. Het anticiperen op de ontwikkelingen in de toekomst, bijvoorbeeld, daar werd ook tijdens het eerste gesprek al rekening mee gehouden. Softwarematig is SoftTech ook een goede adviseur, écht een sparrings- en kennispartner waaraan wij ICT-vraagstukken ook voorleggen.

Op dit moment regelt SoftTech ons remote desktopbeheer en borgen zij ons Office 365 pakket, naast het beheer van de gehele infrastructuur. Dus fysiek, op kantoor, de wifi, telefonie, de hardware en natuurlijk de helpdesk. Vooral dit laatste is erg fijn, want je kunt SoftTech gewoon altijd bellen met een vraag.

Logo van SoftTech
Hoe is het project aangepakt, welke stappen zijn genomen om tot het eindresultaat te komen?
Logo van Incase en Livis

Het begon allemaal met bovenstaand intakegesprek. Hierna zijn de mensen van SoftTech gaan praten met onze de twee COO’s, de mensen die verantwoordelijk zijn voor de uitvoering. Na dit gesprek bleek dat de indeling van de mappenstructuur, de Onedrive en alles wat in de Cloud draaide, beter moest worden ingedeeld. Dat proces ging ongekend snel door de kennis van het product. Wij liepen bijvoorbeeld tegen een aantal uitdagingen aan met betrekking tot de Office 365 software (OneNote). Al die uitdagingen werden razendsnel door SoftTech getackeld.

SoftTech is gewoon een betrouwbare club, die deskundig en oplossings- en servicegericht te werk gaat en altijd bereikbaar is. Of zoals ik altijd zeg: Bel SoftTech maar, dan komt het wel goed…

Lodewijk van Incase en Livis

Lodewijk Wever
Directeur Incase en Livis

SoftTech is gewoon een betrouwbare club, die deskundig en oplossings- en servicegericht te werk gaat en altijd bereikbaar is.
Of zoals ik altijd zeg: Bel SoftTech maar, dan komt het wel goed…

Interesse in SoftTech als jouw systeembeheerder?