



RouteVision
RouteVision maakt rittenregistratie eenvoudig voor zowel ZZP’ers, MKB ondernemingen en grootzakelijke klanten. Succesvolle bedrijven rekenen op ons voor kilometerregistratie, middels het door ons ontwikkelde geavanceerde track en trace systeem. Zij hebben de controle over hun wagenpark en voorkomen bijtelling dankzij een sluitende rittenadministratie.
De juiste weg naar volledige rittenregistratie
Als specialist in rittenregistratie was RouteVision op zoek naar een nieuwe ICT-beheerder. Het bedrijf koos in 2020 om met SoftTech in zee te gaan. Met veel plezier stellen wij deze kersverse klant dan ook aan je voor! Wij spreken met de Sara Verbeek de CEO om wat meer te weten te komen over RouteVision.

Sara Verbeek
CEO van RouteVision
Wij vinden het afsluiten van langdurige samenwerkingen belangrijk. Want een relatie die lang standhoudt levert een goede onderlinge communicatie op en het vertrouwen dat je uitdagingen en calamiteiten samen op de juiste wijze aan kunt pakken. Allemaal zaken waar wij ons bij SoftTech in herkenden en waarom we hebben besloten hen ons ICT-beheer te gunnen.

Wat is precies jullie corebusiness?

Sinds 2002 zijn wij gespecialiseerd in track & trace-systemen voor de zakelijke markt. Onze klanten, in Nederland en België, maken om verschillende redenen gebruik van onze ritten-en kilometerregistratie. Voor Nederlandse klanten is het van groot belang om het aantal zakelijk gereden kilometers bij te houden voor de fiscus. Erg bewerkelijk als je het handmatig moet doen en helemaal als je een wagenpark beheerd. Met onze diensten wordt dit proces geautomatiseerd volgens de strenge normen van de Belastingdienst. Ook worden wij door het keurmerk RitRegistratiesystemen jaarlijks gecontroleerd, waardoor wij een keurmerk mogen voeren dat aantoont dat de via ons systeem aangeleverde cijfers kloppen.

Zijn er nog andere redenen waarvoor klanten jullie systeem inzetten?

Absoluut. In België is de kilometerheffing anders geregeld, daar maken klanten juist gebruik van onze diensten om inzichtelijk te maken waar de verschillende auto’s uit het wagenpark zich bevinden. Ook veel installatiebedrijven gebruiken het, omdat men in het geval van bijvoorbeeld onenigheid over een factuur, kan zien hoe lang een installateur op locatie is geweest. Wij hebben zelfs een cosmeticaleverancier als klant die, na installatie van ons systeem in de auto’s van haar accountmanagers, de omzet zag stijgen. Wat bleek? De medewerkers besloten na een mooie deal niet eerder naar huis te gaan maar toch nog even naar die andere klant in de buurt te rijden. Dus in veel gevallen verdient ons systeem zich terug. Want ook de boetes van de Belastingdienst zijn niet mals, op het moment dat er foutieve ritgegevens worden ingediend.

Ik begrijp dat jullie ook een partnerprogramma hebben, wat houdt dat precies in?

Wij merkten dat sommige van onze klanten, zoals bijvoorbeeld accountants, ons veel nieuwe contacten bezorgden. Voor klanten die ons structureel nieuwe clientèle aanbieden hebben wij toen het partnerprogramma in het leven geroepen. Een partner ontvangt voor zijn inzet een korting op onze eigen diensten. Wij hebben inmiddels een accountmanager die het partnerprogramma beheert, dus we kunnen wel stellen dat het succesvol is gebleken.

Dat klinkt inderdaad als een mooi initiatief. En het maakt ons natuurlijk nieuwsgierig waarom jullie voor ons hebben gekozen!

Je kunt je voorstellen dat wij zelf ook goed kijken naar de samenwerkingen die wij aangaan. Dat moet ook wel als je een keurmerk van de Belastingdienst voert. De pijlers die hiervoor van belang zijn troffen wij bij SoftTech aan, namelijk: Integriteit, degelijkheid en een prettige manier van service verlenen. Daarnaast vinden wij het afsluiten van langdurige samenwerkingen belangrijk. Want een relatie die lang standhoudt levert een goede onderlinge communicatie op en het vertrouwen dat je uitdagingen en calamiteiten samen op de juiste wijze aan kunt pakken. Allemaal zaken waar wij ons bij SoftTech in herkenden en waarom we hebben besloten hen ons ICT-beheer te gunnen.
ICT beheer uitbesteden? Laat ons je bellen.
Plan vrijblijvend een bel moment in met één van onze specialisten. Wij beantwoorden al je vragen en adviseren in oplossingen op maat. Wil je liever contact via email klik dan hier.
Klant worden?
Onze klanten vertellen hun verhaal
-
AXP adviseurs
Het samenwerkingsverband tussen SoftTech en AXP is al in 1999 ontstaan en zijn nu al meer dan twee decennia een tevreden klant bij SoftTech. AXP heeft een All-in systeembeheer contract bij SoftTech. Dit houdt in dat het ICT-beheer volledig door SoftTech wordt uitgevoerd.
-
-
Incase en Livis
Als specialist op het gebied van EHBO & BHV-trainingen maakte Incase, na de fusie met Livis, een ongekende groei door. Hierdoor moest men ook op zoek naar een nieuwe systeembeheerder. Directeur Lodewijk Wever vertelt hoe men bij SoftTech terechtkwam.
-
-
RouteVision
RouteVision maakt rittenregistratie eenvoudig voor zowel ZZP’ers, MKB ondernemingen en grootzakelijke klanten. Succesvolle bedrijven rekenen op ons voor kilometerregistratie, middels het door ons ontwikkelde geavanceerde track en trace systeem. Zij hebben de controle over hun wagenpark en voorkomen bijtelling dankzij een sluitende rittenadministratie.
-
Zoek je iets anders?
SoftTech doet nog veel meer
-
Kostencalculator
Vraag je je af of je huidige ICT-beheerder teveel betaalt? Op zoek naar een online offerte voor ICT-beheer? Met SofTech’s ICT-kostencalculator reken je zelf uit wat het ICT-beheer voor jouw onderneming kost.
-
Software laten maken
Software wordt tegenwoordig voor de meest uiteenlopende zaken gebruikt, zowel voor intern gebruik als voor commerciële doeleinde. Met meer dan 20 jaar software ontwikkeling ervaring kunnen wij elke uitdaging aan. Niets is te ingewikkeld, wij realiseren jouw idee.
-
-
Onze services
Werkplekbeheer, netwerkbeheer, ICT beveiliging, ICT Automatisering, IT management, Migratie, Voip en Cloudoplossingen. SoftTech is een full-service ICT-partner, hier vind je een overzicht van onze ICT -diensten, oplossingen en nog veel meer.
-