SoftTech stelt voor RouteVision

Als specialist in rittenregistratie was RouteVision op zoek naar een nieuwe ICT-beheerder. Het bedrijf koos in 2020 om met SoftTech in zee te gaan. Met veel plezier stellen wij deze kersverse klant dan ook aan je voor!



De juiste weg naar volledige rittenregistratie

Als specialist in rittenregistratie was RouteVision op zoek naar een nieuwe ICT-beheerder. Het bedrijf koos in 2020 om met SoftTech in zee te gaan. Met veel plezier stellen wij deze kersverse klant dan ook aan je voor!

  • SoftTech: Wat is precies jullie corebusiness?

    RouteVision: Sinds 2002 zijn wij gespecialiseerd in track & trace-systemen voor de zakelijke markt. Onze klanten, in Nederland en België, maken om verschillende redenen gebruik van onze ritten-en kilometerregistratie. Voor Nederlandse klanten is het van groot belang om het aantal zakelijk gereden kilometers bij te houden voor de fiscus. Erg bewerkelijk als je het handmatig moet doen en helemaal als je een wagenpark beheerd. Met onze diensten wordt dit proces geautomatiseerd volgens de strenge normen van de Belastingdienst. Ook worden wij door het keurmerk RitRegistratiesystemen jaarlijks gecontroleerd, waardoor wij een keurmerk mogen voeren dat aantoont dat de via ons systeem aangeleverde cijfers kloppen.

  • SoftTech: Zijn er nog andere redenen waarvoor klanten jullie systeem inzetten?

    RouteVision: Absoluut. In België is de kilometerheffing anders geregeld, daar maken klanten juist gebruik van onze diensten om inzichtelijk te maken waar de verschillende auto’s uit het wagenpark zich bevinden. Ook veel installatiebedrijven gebruiken het, omdat men in het geval van bijvoorbeeld onenigheid over een factuur, kan zien hoe lang een installateur op locatie is geweest. Wij hebben zelfs een cosmeticaleverancier als klant die, na installatie van ons systeem in de auto’s van haar accountmanagers, de omzet zag stijgen. Wat bleek? De medewerkers besloten na een mooie deal niet eerder naar huis te gaan maar toch nog even naar die andere klant in de buurt te rijden. Dus in veel gevallen verdient ons systeem zich terug. Want ook de boetes van de Belastingdienst zijn niet mals, op het moment dat er foutieve ritgegevens worden ingediend.

  • SoftTech: Ik begrijp dat jullie ook een partnerprogramma hebben, wat houdt dat precies in?

    RouteVision: Wij merkten dat sommige van onze klanten, zoals bijvoorbeeld accountants, ons veel nieuwe contacten bezorgden. Voor klanten die ons structureel nieuwe clientèle aanbieden hebben wij toen het partnerprogramma in het leven geroepen. Een partner ontvangt voor zijn inzet een korting op onze eigen diensten. Wij hebben inmiddels een accountmanager die het partnerprogramma beheert, dus we kunnen wel stellen dat het succesvol is gebleken.

  • SoftTech: Dat klinkt inderdaad als een mooi initiatief. En het maakt ons natuurlijk nieuwsgierig waarom jullie voor ons hebben gekozen!

    RouteVision: Je kunt je voorstellen dat wij zelf ook goed kijken naar de samenwerkingen die wij aangaan. Dat moet ook wel als je een keurmerk van de Belastingdienst voert. De pijlers die hiervoor van belang zijn troffen wij bij SoftTech aan, namelijk: Integriteit, degelijkheid en een prettige manier van service verlenen. Daarnaast vinden wij het afsluiten van langdurige samenwerkingen belangrijk. Want een relatie die lang standhoudt levert een goede onderlinge communicatie op en het vertrouwen dat je uitdagingen en calamiteiten samen op de juiste wijze aan kunt pakken. Allemaal zaken waar wij ons bij SoftTech in herkenden en waarom we hebben besloten hen ons ICT-beheer te gunnen.





Heb je vragen of wil je meer weten over onze diensten?

Neem gerust contact met ons op! We zijn er om je te helpen en kijken uit naar de voortzetting van onze samenwerking onder onze nieuwe naam: SoftTech.